دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: آیین بزرگداشت روز معلم و تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی در یزد برگزار شد.

تقدیر از معلمان

اداره كل آموزش و پرورس استان يزد نوشت: درمراسمی که با حضور جمعی از مسئولان استانی، فرهنگیان، پیشکسوتان و دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت در مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان یزد برگزار شد از معلمان نمونه کشوری، استانی و منطقه‌ای تجلیل شد.

عليرضا مصباح فر دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم با تجلیل از معلمان استان گفت: این عزیزان براساس دستورالعمل انتخاب معلم نمونه و مطابق با شاخص‌های عینی در سه بعد دانشی، مهارتی و ارزشی انتخاب و معرفی شده‌اند.

وي از انتخاب محمد اکبرنژاد به عنوان معلم نمونه کشور خبرداد و افزود: 10 معلم در بخش مدارس دولتی و یک معلم در بخش مدارس غیردولتی نیز به عنوان معلم نمونه استانی برگزیده شده‌اند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی نیز دراین مراسم با اشاره به جایگاه واقعی معلم افزود: جامعه، مردم، رسانه‌ها و مسئولان باید قدر معلم را بدانند. معلم جایگاه والائی دارد و هر جامعه‌ای که قدر معلم را بداند آن جامعه به رشد و تعالی می‌رسد.

محمد صالح جوکار با یادآوری نقش الگوئی معلمان گفت: معلم همیشه برای ما الگو بوده است و ما در زمان تحصیل سعی داشتیم از گفتار، رفتار و پوشش معلم خود همانندسازی کنیم.

وی با قدردانی از نقش و زحمت معلمان خود افزود: خود را عبد کسانی می‌دانم که درمحضرشان کسب فیض کردم.

در ادامه این مراسم علاوه بر تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت حسین ایرج یغمائی، محمد فاضلی، حاج محمود حرازی، حشمت یغمائی، اکبر آیت اللهی و عزیزالله اخوان کفاش تجلیل شد.

کد خبر 294097

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha